-

Direktlänk till inlägg 21 juli 2013

I'm back!

Av EmmaTilda - 21 juli 2013 22:56

Tjabba , jag vet att jag kanske inte har pá evig heter..  Men det ska det bli ándringar pá! Och om ni undrar varfőr att jag skriver med sá konstiga bokstáver , sá ár det főr att jag ár i ett annat land. Allstá min mammas hem land   och jag kan bara sága att vi har haft det verkligen grymt hár nere. Men det som ár sá trőkigt ár att vi ska áka hem pá Onsdag. Och dá har vi varit hár i ungefár 2 veckor   Sá det ska faktiskt bli lite skőnt att komma hem oxá. Och att nár jag kommr hem sá ska jag gá raka vágen till ICA főr att hámta ut mitt paket som jag har bestállt frán en SIDA som heter www.eyeslipsface.se  Och dá kan jag ju bara sága att det ár en smink sida. Och jag ár verkligen super glad att jag har fátt bestálla frán den sidan och att jag kommer att andvánda det mycke! Men inte till skolan , kanske nán gáng sá.. Men inte alls ofta. Főr att jag vet inte om man fár ha smink i váran skola?   Det fár jag faktiskt kolla.. Ne  , men jag ska inte ha det till skolan jag kommer att ha det hemma och kanske gőra videos med det ! Dá kan jag ju bara sága att det kommer jag att gőra . Och att jag kommer att lágga upp look of TODAY imorrn. #outfit #sommar Ja.. men ni fattar. Nu sá ska jag typ kolla nár min mamma och pappa och dom andra spelar Yatzy   

 
 
Ingen bild

Hanna

21 juli 2013 23:46

Man får ha smink i vår skola

EmmaTilda

22 juli 2013 00:02

Okej tack!

 
Ingen bild

Daddy DJ

22 juli 2013 00:47

Man kan också fråga dom där hemma... ;)

EmmaTilda

22 juli 2013 10:29

Hahha. Ja det kanska man ska!...;)

 
Ingen bild

Nellan ;)

22 juli 2013 23:28

Ja det är klart att man får, det borde man ju få i alla skolor (om det finns sådana man inte får ha det i) för det ska ju lärarna inte bry sig om, så vad jag vet så är det nog lugnt :)

EmmaTilda

23 juli 2013 10:13

Tack Nellie ! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av EmmaTilda - 19 augusti 2013 15:41

Kod för att importera blogg till Nattstad: 4214836181

Av EmmaTilda - 14 augusti 2013 11:56

Ni mååååsste lyssna på denna! Den är så sjukt bra   

Av EmmaTilda - 13 augusti 2013 16:46

Hejhej! Idag så har jag varit i Skövde med mormor och morfar för att shoppa :D Och jag kan säga att jag är väldigt nöjd med mina köp idag. Och jag ska säga att det var inte länge sen jag kom hem efter att ha varit ett besök hos veterinären med våran ...

Av EmmaTilda - 12 augusti 2013 22:02

Jag är verklugen så glad med min nya header. Jag bara kom på att jag skulle göra en sån header. Och vips så var den klar! Jag verkligen älskar den. Det är nog den bästa jag har gjort :D Och allt ät gjort med PAINT! Jag har suttit hela kvällen för att...

Av EmmaTilda - 10 augusti 2013 06:59

Hejsan! Jag hade tänkt och prata lite om vad som händer idag. Jo det är ju så att min mamma fyller år! Och jag ville verkligen säga grattis till henne , för att hon fyller 40 år idag ♥ hon ska verkligen få den bästa 40 års dagen idag ♥ ...

Presentation


Hej , válkommen till min blogg! Hár fár du reda pá vad jag gőr pá min fritid , och allt annat :)

Fråga mig

5 besvarade frĺgor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Muspekare

Cute Polka Dotted Red Bow Tie Ribbon
Cute Polka Dotted Red Bow Tie Ribbon
Multi-Colored Light Pointer
Trail Of Waving Hearts
Sky Blue Bobblehead Bunny
Sexy Pink Heart

Ovido - Quiz & Flashcards