-

Alla inlägg den 22 juli 2013

Av EmmaTilda - 22 juli 2013 19:56

   

Min coola lilla syssling ♥

 

Min foto kompis   

 

Jonathans FiskeLycka ♥

 

 


 

Det var lite natur bilder. Hoppas att ni gillade bilderna som blev upplagda , sá kommer jag att skriva mer imorron ♥

Av EmmaTilda - 22 juli 2013 11:24

Av EmmaTilda - 22 juli 2013 11:18

Hejsvejs! Idag sá ska vi áka till ett fiskesjő och dár kan man bada. Min lillebror ska fiska, och jag och nárga andra ska bada och det ska bli kul    Och sen nár vi kommer hem sá ska vi grilla. Sá vi ska vál inte gőra sá himla mycke idag. Men jag hoppas inte att det ár KALLT vatten , főr att dá kommer jag att DŐ! Jag skojar inte. Men jag skrev ju igár att jag skulle lágga ut min look of today och det har jag gjort oxá. Den ligger ute pá bloggen nu. Laddade upp den nu frán mobilen    Men det som ár lite dáligt ár att jag inte kan anvánda mina Emoji smileysar pá mobilen   och nu sá kanske ni undrar varfár just  varfőr jag kan ha EMOJI SMILEYSAR. Jo det ska jag főrklara. Jag vill sá gárna ha et pá mobilen och dá hittade jag en app som kosta 20 kr , och dá frágade jag mamma om jag kune fá kőpa den appen och det kunde jag ! Men allstá jag kan ju inte se dom nár jag andvánder dom. Sá det ár faktiskt lite dáligt. Men jag vill ju inte áter betala den főr dá har jag ju losat 20 kr pá en app    Főr att man fár vál inte tillbaks pengarna om man inte vill ha appen? Om ni kan svara pá den frágan , sá kan ni vál skriva det nár nere i komentarerna! Ska packa nu sá , hej!  

Presentation


Hej , válkommen till min blogg! Hár fár du reda pá vad jag gőr pá min fritid , och allt annat :)

Fråga mig

5 besvarade frĺgor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Muspekare

Cute Polka Dotted Red Bow Tie Ribbon
Cute Polka Dotted Red Bow Tie Ribbon
Multi-Colored Light Pointer
Trail Of Waving Hearts
Sky Blue Bobblehead Bunny
Sexy Pink Heart

Ovido - Quiz & Flashcards