-

Alla inlägg under oktober 2012

Av EmmaTilda - 28 oktober 2012 08:42

 

Av EmmaTilda - 28 oktober 2012 08:10

         

Av EmmaTilda - 27 oktober 2012 20:00

   

Av EmmaTilda - 23 oktober 2012 06:59

Hejsan alla bloggare !  För en stund sen så vaknade jag , och gick upp . Jag har sovit jättegott i natt . Och det behövde jag. För att jag har sovit så himla dåligt den senaste veckan nu . Så det var skönt , och på fredag så ska jag bjuda på lite fika till mina klasskompisar . För att vi har fredags mys och då går man i klassordning. Och sen så den som är får bjuda på fika till dom i klassen , och nu var det min tur . Och jag ska bjuda på CheeseCake och en hallon sås! Gott va? Jag kan lägga upp en bild på en CheeseCake sen!


 

 


Ja det var några förslag , hur en CheeseCake kan se ut! Jag hoppas att den ser god ut. För det tycker jag! Och sen kommer jag till hallonsås!


  Och så ser den ut! Så det ska jag bjuda på! Nu så ska jag äta så jag kan tyvär inte blogga mer , men jag kommer att blogga hemma hos mormor idag , för att jag ska dit efter skolan . Men hej då så länge !


Kram/Tilda♥

Av EmmaTilda - 22 oktober 2012 13:23

Hejsan alla bloggare! Jag hade tänkt att lägga upp lite nya header . För att det var rätt länge sen jag bytte header nu , och jag kommer att lägga upp lite nya header på bloggen och sen kommer ni att få rösta för vilken head som är bäst . Och jag hoppas att det kommer komma många personer till min blogg för att rösta , men om det inte gör det så kommer jag att välja själv . Bra vaah? Dom headerna som jag kommer lägga upp är lite färger ! Nu kommer allterteiverna .


Svart och Vitt :

Rosa och Grönt :

Blå och Vitt :

Lila och Brun :

Rött och Vitt :


Det var dom allternativen ! Om ni vill rösta på en färg så komenternar ni vilken och sen kommer jag att skriva ett litet inlägg om dom , och vilken som har vunnit såklart! Hoppas att ni gillar detta inlägg. Jag skulle bli glad om "du" kanske kan slänga in en liten komentar till mig. Så kanske jag kan skriva om "din" blogg sen och kanske gå in på den och läsa den lite då och då . Men det beror ju på om du skriver nån komentar till mig! Det kanske inte ens blir nån . Men det hoppas jag ju på! Det skulle ju vara jättekul såklart! Men det är inte alltid man lyckas ! :) Men nu så ska jag ära så jag kan inte blogga mer men annars så kommer jag att blogga imorron eller så kommer jag att blogga ikväll! Hej då !

Kram/Tilda<3

Av EmmaTilda - 21 oktober 2012 12:32

Hejsan alla bloggare ! Förlåt att jag jag nt har skrivit på en evviiggg het! Jag har typ inte ara haft tid ! Nu så sitter jag hos min bästis Isabel och spelar lite msp , och skriver på bloggen . Tummen upp! (y) Och sen klockan 3 så ska vi på BIO! Det kommer bli såå himla kuul! :)) Och så har sålt klart mina jultidningar och jag kom upp till 7400 kr , och det är rätt så mycket ! Jag ska lägga upp en liten bild på den så ni vet hur den ser ut . Hoppas att ni gillar den ! :)Så ser den ut ! Men om ni vill köpa den så säger jag att den kostar så mcyket som 3700 . Men det beror på om man tar med att man kan ringa på den . Och då kostar den 4200. Så då är den lite dyrare! Men jag kommer att ta den för 3700 , för att jag känner att jag inte behöver en som man ka ringa på! Jag behöver ju ara den för att surfa på och spela spel på såklart .Så jag tycker att det är lite onödigt då. Men efter som att jag tog ett present kort på SIBA för 4000 kr , så kommer jag att lägga till ett litet skal till den . Så jag kommer att bli jätte nöjd med den . Och så fick jag ett armband av min bästis Isabel som det stog på : I ♥ MY BFF! Och jag blev ju så jätteglad! Och det armbandet kommer från Rådos. Så jag har inte träffat henne på 2 veckor. Och jag har saknat henne skitmycke! Så när jag kom till henne så gav jag henne en stor kram . Jag börja nästan att gråta av gläjde ! :') Men nu så ska vi gå ut så jag kan inte blogga mer ! Men jag kommer att skriva lite ikväll på min data hemma så . Hejj!


Kram/Tilda♥

Presentation


Hej , válkommen till min blogg! Hár fár du reda pá vad jag gőr pá min fritid , och allt annat :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Muspekare

Cute Polka Dotted Red Bow Tie Ribbon
Cute Polka Dotted Red Bow Tie Ribbon
Multi-Colored Light Pointer
Trail Of Waving Hearts
Sky Blue Bobblehead Bunny
Sexy Pink Heart

Ovido - Quiz & Flashcards