-

Alla inlägg under juni 2012

Av EmmaTilda - 18 juni 2012 12:28

Hejsan! Iah så är jag hos mormor och morfar bara för att ja skulle sova hos om och det var inte så kul för att jag kunde typ inte sova.Bara för att mormor och morfar snarka nästa hela natten!  Men et är bra nu och jag har mina fina lös naglar på dom! Jag hade tänkt mig och lägga upp en liten bild på dom men jg vet inte hur jag ska göra för att mormor och morfar har en webbcam,men det är lite svår att förstå...  Men jag kn ju alltid på in på www.thelolcam.com och det är en hemsida som man kan ta jätteroliga foton me...  Jag brukar gå in på den.Me det är inte så ofta för jag himmer typ aldrig!  ALLTID när jag ska bloga så måste jag ha musik på annars kommer jag inte på något.Om inte jag håller på och skriva en mening och låten tar slut! Annars tar det slut på idér i mitt lilla huvud! Och det vill inte jag.Så jag måste bara ha musik det är REN fakta!!Nu när jag skriver sålyssnar jag på Wow oh Wow me Jedward och den är faktiskt rätt så bra..! Snart så ska jag äta lite mat men innnan så var jag hos Flor bloga lite på min andra blogg där! Jag vet inte varför jag har två bloggar,det blev bara så! Och har två sidor som jag skulle vilja rekomenera och det är min kompis Malin Darius ´s bloggar och om heter www.miep.blogg.se och den andra www.miep.devote.se men på en första har hon typ slutat med för att hon har börjat med den andra! Och det tycker jag är bra men jag ville h kvar mina två så jag skriver typ samma inlägg på båda två!Men det jag tycker är lite konstigt är att man inte kan koperia! Dwet är lite konstigt....Why?    Nu så ska jag typ äta så jag kan inte blogga mer!!   Skriver mer sen hejå!!



Kram/Telle♥ 

Av EmmaTilda - 17 juni 2012 09:25

  Heejsan.Idah så ska jag till hjo med mormor och morfar och morfars kusiner.Och jag kanske ska få en Zipperall...  Hoppas att jag får det,för min lillebror har 2 st och jag har 1 och då sa mormor att jag kanske skulle få en idah!! Och jag har hittat min nya favvolåt: What Makes You Beautiful...  Den är GRYMM!.. Och jag hade tänkt att lägga ut en liten bild på One Direction!♥ Hoppas att ni gillar den!♥  


  Ja här är One Direction♥ Jag vet en i min klass som verkligen gillar One Direction,och det är Nellie Andersson!   Och hon kallas Nellan! Nellie du är en jättesnäll person!   Om du ser detta så vill jag att du ska veta att jag gillar dig väldigt mycket! Men inte på det sättet!   Hahaha! Men iafall! Nu så har morfar kommit så nu ska jag till hjo! Heejdåå!♥


Kram/Telle♥

Av EmmaTilda - 16 juni 2012 16:49

Hejsan,jag hade tänkt mi att köpa ett par glasögon,och dom är inte riktiga! Men det verkar som att mamma och pappa inte vill det bara för att dom är för "nördiga" Men det tycker inte jaa..  Så nu ville pappa se på dom,jag hoppas att han låter mig köpa dom,för att dom är så himla snygga!  Så jag hoppas det.Nu så är jag hos mormor och morfar för att träffa morfars kusiner från ungern! och om är verkligen JÄTTETREVLIGA! Även om jag inte förstår vad om säger så översätter mamma det.Och snart så ska vi åka hem från mormor och morfar,em det kan nog ta en liten stund för just nu så regnar det så himla mycket så vi stannar la här i 2 timmar till eller så!  Eller nu åker vi nu i regnet men det tror jag inte..! Nu så ska jag nog äta lite mat och dricka...Kommer att skriva lite sen ! Heej!


Kram/Telle♥ 

Av EmmaTilda - 16 juni 2012 10:16

Hej!, Jag har funderat på att starta en Devote blogg.Men jag är lite osäker för att jag gjorde en men sen så kunde man inte ändra bakrund?!   Vad är det för sida igentligen?!...Jag kommer nog att stanna kvar på denna bloggen.För den kan jag ju! Och jag kunde inte den andra?! Det måste vara en "dålig" blogg...  Men denna kanske jag har "lärt" in mig! Ja vet inte...  Men nu skiter vi i det!   Idah så kanske jag ska in till stan med mamma,och köpa ett par glasögon! ( Inte riktiga!) Det är vanligt plast!... Och min lillebror ska på kalas hos en som heter Lova Svensson,asså en i hans klass...! Och pappa ska nog vara hemma! Tror jag!   Jag skulle vilja rekomendera två st hemsidor som jag brukar spela på rätt ofta!    



www.moviestarplanet.se

&

www.gthotel.org


Kram/Telle♥

Av EmmaTilda - 15 juni 2012 18:19



       Heej,idah så har jag och min lillebror haft avslutning! Och det var såå himla gött att komma ut från kyrkan och bara skrika att vi hade sommarlov!!   Så jag hade tänkt mig att lägga upp lite bilder på klassen,Jonathan och mig! Hoppas att ni kommer gilla dom,dom kanske inte belv så bra men...  Våran matte lärare Therse Fredén ska sluta som är lite tråkigt!...  Så jag kommer att saknar henne JÄTTE mycket!♥    


 


Kram/Telle♥


Av EmmaTilda - 14 juni 2012 21:03

Tjenare,nu så kom jag precis hem från fotbollen.Men vi hade lite otur idah så det blev 4-2! Men vi jobbade rätt så bra tjejer...  Vi har dom nästa termin.I morron är det SKOLAVSLUTNING!! Och det ska bli såå himla sköönt!♥   Och på Tisdag så ska laget ha en grillkväll,för att det är avslutning för denna terminen!   Inte roligt! Men vi börjar i Augusti igen...Så det är la bara att vänta...  Men nu så ska jag se på lite tv och äta lite mat så jag måste la gå! Skriver ett inlägg efter jag har varit hos kusse och ätit jordgubbstårta! Hejhej!



Kram/Telle♥  

Av EmmaTilda - 14 juni 2012 15:43

Tjenare! Idah så ska jag spela match mot Nossebro,och vi ska spela borta så det blir en låång väg att åka...  Men men...Jag gör det för att det är såå himla kuul! Så det är ju ett +...  Tjejer nu tar vi Nossebro,jag är säker på att vi kommer att vinna för att vissa säger att dom har varit "Bäst" i serien men så är det inte...Förra matchen vann vi med 5-0...  Och dom ska att dom var "bäst" Tror inte det vah?! Nee...  Men som sakt...Taggar match sen och det kommer bli assa kuul! Hoppas att vi vinner för det behöver vi! Igenkligen behöver vi det inte...Men det är ju ALLTID kul att VINNA, såklart! Men nu så ska jag nog packa min lilla väska och dra ner till fotbollen...Jag hade oxå tänkt att byta tema på bloggen.Men det kanske blir imrn! Så nu så ska jag dra hejhej!



Kram/Telle♥    

Av EmmaTilda - 13 juni 2012 18:14

Sorry att jag inte har typ skrivit på assa länge,jag har inte hat tid...  Så nu har jag bestämt mejj för att jag ska typ skriva hela tiden om jag hinner...  Såklart!  Men ibland så kanske jag är med kompisar eller gör mina "tråkiga" läxor...  Men om 2 dar så är det SKOLAVSLUTNING! Och det är så JÄVLA braa! För nu är jag ledig i 10 veckor  Och jag ska till Turklandet så alla kallar det! Men det är Turkiet!♥ Längtar dit! Men nu så ska jag nog gå ut lite med mina kompisar och hoppa lite hopprep kanske?! Vet inte...Men vi hittar säkert på något!Kram!

 

Kram/Tildizz♥ 

Presentation


Hej , válkommen till min blogg! Hár fár du reda pá vad jag gőr pá min fritid , och allt annat :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Muspekare

Cute Polka Dotted Red Bow Tie Ribbon
Cute Polka Dotted Red Bow Tie Ribbon
Multi-Colored Light Pointer
Trail Of Waving Hearts
Sky Blue Bobblehead Bunny
Sexy Pink Heart

Ovido - Quiz & Flashcards