-

Alla inlägg under mars 2012

Av EmmaTilda - 31 mars 2012 11:14

Förlåt att jag inte har skrvit på azza länge....Igår var jag med Nellie & Moa♥ Och det var bara grymt. & idag så ska jag sova över med Elin Lans,kommer oxå bli nice♥ Idag så hade jag tänkt och lägga upp lite bilder på nellie & Moa! Hoppas att ni kommer gilla det!


  Det var Moa & Nellie! (Bilderna har jag själv tagit) Hoppas att ni gillar dom! Det tog inte så lång tid att göra dom! ;) Har varit lättare om Moa & Nelliie hade stått stilla ;)♥ Nu så ska jag spela lite Moviestarplanet,så jag skriver mer imrn hejhej!


Kram/Tildizz♥   

Av EmmaTilda - 19 mars 2012 14:59

Heej alla! Idag så är jag hos en kompis,som heter Moa. Och vi skulle ta lite foton:)♥ Men nu så måste jag gå! För att jag och moa ska ta lite foton hejhej!

Av EmmaTilda - 19 mars 2012 07:59

Hejsan alla! Snart så drar man till skolan:/ Men det bästa idag är att det är träslöjd nästan hela dagen! Wiihii♥ Och det värsta med dagen är att min lillebror är lite sjuk,så han ska inte till skolan idag...jag var ju sjuk förra veckan så det kanske är jag som har smittat honom:S^^Menmen...Det kan inte jag göra nåt åt♥Och igår så red jag med min kusin Ida♥ Hos min ridlärare Catarina! Det har jättesköjj♥ Men nu ska jag ta på mig yterkläder och dra mig till skolan!...:S Kommer att skriva hur det varit iskolan när jag kommer hem! Vid 13.30 Hejhej♥



Kram/Tildizz♥

Av EmmaTilda - 18 mars 2012 20:00

Tjeniksen alla! Idag så har jag varit ute nästan hela dagen^^Och tagit en jädra massa bilder med min kusin,Och så har jag och kusinen varit i stallet i 3 timmar eller så! och det var så kul för att Ida red! (och jag såklart) Men som sakt,jag hade tänkt och lägga upp lite bilder på dom som jag hade tatt idag! Jag hoppas att ni kommer gilla de! För att det tog en massa tid att få i ordning allt!^^            Ja det var några bilder från kameran! Men nu så måste jag gå! Hejhej♥


Kram/Tildizz♥

Av EmmaTilda - 17 mars 2012 15:29

 Heeej alla! Idag så ska pappa på fest så jag,brosan och mamma är hemma själva.Fick en Julia tidning och tuggummi av mamma.Sitter och funderar vad ska jag ska skriva på min berättelse i skolan...Hm...Har ni några förslag? Och titeln heter Det övergivna huset! Så det ska vara läskigt :D♥ Jag hade tänkt att lägga upp lite bilder på min tidning! Hoppas att ni gillar den! :) och glömde säga att imorron så ska jag till en häst som  heter Mulle och jag är en liten ponny,och jag tar hand om den. Kuul♥    Här är ett sätt från Julia som jag fick av mamma! Tycker att de sättet är jätte bra! Verkligen. Hade tänkt att lägga upp lite mer bilder på kompisar och sånt! Men det kanske inte blir idag...Vi får se! Undra om min kompis bloggar? Ska nog ta reda på det....Men såklart hon bloggar:D Men hon bloggar inte lika mycket som jag:/ Här kommer hennes sida!


www.hannasusanne.bloggplatsen.se


Det var hennes lila sida! Här kommer en ytligare en liten bild! Här är en bild som jag tog inne på mitt rum,för att jag inte hade något att göra!:/ Men tycker ni att den blev fin? Hoppas att ni tycker det! Men nu så ska jag titta lite på tv så jag kommer att skriva mer sen eller imorron!


Kram/Tildizz♥

Av EmmaTilda - 16 mars 2012 15:50

Heeej alla! Idag så ska vi städa lite här hemma! ;) Och va skönt att det är FREDAG♥ Var med dom bästa tvilliingarna i skolan idag!♥ (Wilma & Lisa) Kanske ska vara med dom imorron och så ska vi till  min häst mulle♥ (ridlärares häst) Länktar VERKLIGEN till dom ringer♥ Dom skulle till staden med deras stora syster Julia så dom skulle ringa när du kom  hem. Man får ju vänta ett tag ;)♥ Vet inte om tvilliingarna läser det.Dom kanske inte äns vet att jag har en blogg :D Vad vet jag? :)♥ Men som sagt länktar verkligen.Nästa vecka så kommer mamma´s och pappa´s nya säng! Dom har fått vänta i 5 vek. Det skulle ha tagit 3 vek det var inte trökigt för dom! :( Den den kommer ju iafall:D Nu så ska jag spela lite msp! Vad heter ni? Ni kanske kan skriva i frågan vad ni heter! Är det inte en bra idé eller? ;) Och så lyssnar man på vinnaren i melo! Loreen såklart!!:)♥ Jag tyckte att hon var den bästa,men det kanske ni inte tycker! Men det tycker jag iafall! Man kan inte hålla på samma låt så skulle ju hon vinna LÄTT! Jag tycker att den bästa låten hpn har gjort är Sober♥ Det kanske ni inte tycker men det tycker jag!

 

Kram/Tildizz♥

Av EmmaTilda - 14 mars 2012 17:40

Heeej! Idag så fick jag lite kläder av mamma♥ Tycker att det var coola brallorxDTröjan var lite stor så jag ska ha den som nattlinne istället,hehe♥ Nu så spelar jag lite Msp (www.moviestarplanet.se registrea dig gärna det är ett spel för dig)

 
Av EmmaTilda - 14 mars 2012 11:29

Hej! Förlåt att jag inte harb skrivit på ett litet tag...De är för att jag har blivit sjuk och så har jag gjort mina läxor...♥ Så det är därför-.- Jag hade tänkt och lägga upp en jätte fin bild som jag tog med våran kamera. Model: D3100. Den är jättebra,vi hade en innan som var helt kass.Så därför sålde jag lite jultidningar och då fick jag den :D♥ Och nu så gör jag väl inte så mkt jag ser på pappa när kan spelar wii,han är hemma med mig för att jag är sjuk.Han är oxå sjuk så det är nog han som har smittat mig.Jag har nästan inget att göra! För att alla i min klass förutom Elina och Fanny är i skolan,så det är ett minus.Fanns det är inte så roligt att vara sjuk,för man får inte gå ut,man ligger nästan vi sängen eller i soffan hela dagen och ser på tv-.-♥   Denna bild tog jag när vi grillade ute! Visst blev den fin? Skriv det i frågor! :)♥ Vem hejade ni på i melodifestivalen? Jag tyckte att det var rätt låt som vann.Tycker jag iafall♥ Och det var Loreen!♥♥ Fast jag tycke inte att Torsten Flink skulle ha gått vidare i stället för Sean Banan! Hur tänket Svenska folket igenkligen?! Dom är lite dumma...Min gympalärare röstade på Torsten...Hm..Trodde han skulle rösta på Sean Banan ;) Hahaha...Fast min gympa lärare Mats Ekman är rätt så gammal...;) Han kanske är 60 vad vet jag...? Men nu så ska jag äta lite!Men jag kommer att skriva mer sen hejhej♥


Kram/Tildizz♥

Presentation


Hej , válkommen till min blogg! Hár fár du reda pá vad jag gőr pá min fritid , och allt annat :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Muspekare

Cute Polka Dotted Red Bow Tie Ribbon
Cute Polka Dotted Red Bow Tie Ribbon
Multi-Colored Light Pointer
Trail Of Waving Hearts
Sky Blue Bobblehead Bunny
Sexy Pink Heart

Ovido - Quiz & Flashcards