-

Alla inlägg under december 2012

Av EmmaTilda - 26 december 2012 11:27

JAg byter blogg. Www.fuungiirl.blogspot.se

Av EmmaTilda - 26 december 2012 10:39

Hej alla mina söta bloggläsare! Jag kanske ska byta blogg , för att jag känner inte att denna är så himla bra! Jag har helt enkelt tröttnat på detta. Jag kanske ska blogga på blogger , eller blogg .se . Men det är inte helt klart än . Om jag ens ska göra det. Men detta blir ett kort inlägg. Men jag ska fixa lite med att kolla hur bra dom andra bloggsidorna är igentligen, , men hej så länge-.-

// Tilda

Av EmmaTilda - 25 december 2012 12:41

HEJ , alla bloggläsare! Idag så är Jossan här och hälsar på. Det är jätte kul för att vi spelar wii. Och hon ÄGDE ut mig på Just Dance 4. Det var inte så himla kul. Men det roligaste är att hon är här :D men men.. Men en sak är att vi skule åka på BIO idag , men det blev inte så för att mormor och morfar skulle komma till oss. Men annars hade vi åkt till BION. Så det var inte så planerat som vi trodde. Men sånt är livet.. men en så ska jag se på misslisibell videos, för att det är ganska kul. Ne , men hennes videos är faktiskt jätte bra! Men en sak som Jossan inte är bra på WII är Mario Bruos :D Hon kan inte ens hantera kontrollen. Hahaha , det är ju det bästa med detta . Att se henne göra fel. :) Men ag kanske inte skulle ha sakt så! ;) hah.. Men nu så ska jag se på lite videos , me jag kommer nog att blogga ikväll oxå, så att ni vet det. Men hej så länge!

// Tilda

Av EmmaTilda - 24 december 2012 20:38

Hejsan alla bloggläsare , nu så sitter jag i soffan och kollar lite på tv och bloggar förstås. För en liten stund sen så åkte mormor och morfar hem. Och vi har fått en massa mer julklappar! Jag fick : en parfym , ett sätt med shampoo , och body loution, och en massa såna saker, byxor från veromoda & 200 kr. Jag tyckte att det var ganska bra presenter som JAG fick. Men min lillebror fick 1000 kr , men det hade jag ju redan fått . Jag fick dom lite tidigare för att jag skulle kunna köpa min nya surfplatta , som jag bloggar på nu! :) så det är ju jätte bra. Men nu så ska jag titta på tv , så jag sluta . Men jag kommer att skriva mer imrn. Hejj!

// Tilda :D

Av EmmaTilda - 22 december 2012 17:39

Heej!! ♥

Jag är inte Tilda! :o

Jag är nämligen... En bumbi björn!! :D

Nee, dags att vara lite seriösa! ;)

Jag är Tildas kompis, Pelin! :)

Just nu spelar hon Subway Surfers & jag bloggar på HENNES blogg!

Haha borde vart tvärtom! ;D

Me nepp, nu är det inte så ;P

Som ni kanske vet, så har juTilda en liten pv!

Haha, hon pratar banne mig om honom 24/7!! ;) & -.-'

Jaa, & vem är jag då?

Jo, jag är som sagt en bumbi björn! ;D

Nee, jag är faktiskt en normal elr ja... Uttrycket "normal" kanske inte riktigt passar till mig, för jag är kanske... Hur ska jag säga... "Weard?" ;D

Jag är en onormal människa,som ♥ fotboll & hästar!! ♥♥♥♥♥♥♥♥

Själv går jag i F12 & haren ponny! :)

Som högst har jag hoppat 1 m med Flora & rider i bland mammas häst,Chibon, men då blir det bara en snabb trav! ;) Jahapp... Själv har jag ingen blogg men who know's, kanske blir en någon dag! ;)

I såna fall, så hoppas jag att Tilda länkar den här! ;)

Men nu måste jag draTjaoou! ;P

//Kramisar från Bumbi björnen ♥

Av EmmaTilda - 22 december 2012 16:00

Hejsan , alla bloggläsare! Igår skickade jag ett sms till min klasskompis Pierre och undra om han ville vara ihop . Och sen kom det att han ville det ♥ Så nu är jag och Pierre ihop♥ Jag ska lägga upp en bild på han sen . Så ni vet hur han ser ut. Hoppas att ni gillar den. Det var igår som vi blev ihop , och det var nästan ett mirakel. Jag kunde inte fatta det först! :) Det var så uppenbart. Han är så himla snäll♥ Men nu hade jag tänkt mig att lägga upp en bild på han. Den kanske inte blev så himla bra men  , men..♥


  Så ser han ut♥ Hoppas att ni gillar bilden , den kanske inte blev så himla bra men...♥ Nu så ska jag lyssna lite på musik. Så vi hörs la sen. Bye ♥

Av EmmaTilda - 8 december 2012 20:24

Det var en liten bild på mig ! ;)

Av EmmaTilda - 8 december 2012 11:44

Asså förlåt att jaha inte har skrivit på en evighet ! Jag har haft en massa med prov nu och mycket läxor. Så det vore brom ni kanske kunde förlåta mig ! Och ja...Men i iallafall nu sitter jag hos min kusin Ida, och hon är typ sjuk. Så hon sover typ nästan hela tiden. Så ja sitter typ bara vid min lilla surfplatta . Det kanske inte är så himla kul , men vad ska ja göra? Titta på tv? Spela kort? Eller bara nåt.. Men nu är hon ju iallafall vaken , så jag ska väl få upp henne i liv . Men jag ska byta header nu , för att jag vill inte ha halloween nu.. Men ses !

Presentation


Hej , válkommen till min blogg! Hár fár du reda pá vad jag gőr pá min fritid , och allt annat :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Muspekare

Cute Polka Dotted Red Bow Tie Ribbon
Cute Polka Dotted Red Bow Tie Ribbon
Multi-Colored Light Pointer
Trail Of Waving Hearts
Sky Blue Bobblehead Bunny
Sexy Pink Heart

Ovido - Quiz & Flashcards